erin
......................................164 cm, highest 74.....................................
74 -73 -72 -71 -70 -69 -68 -67 -66 -65 -64 -63 -62 -61 -60 -59 -58 -57 -56 -55 -54 -53 -52 -51 -50 -49 -48

loser

7. june 2013 at 20:26 | the fucked up one
Milé drahé, ..

Tak je to tady. Červen. A červenec hned po něm. Opravdu, ale opravdu jsem to tu zanedbávala.. Spousta okolností, událostí, kvuli kterým jsem sem nic nenapsala. Teď je líp. I když pořad jsem na tom mizerně s časem, nicméně se budu snažit pravidelně na blog přispívat. Hlavně tedy od začátku prázdnin, teď musím jaksi přežít zkouškové a všechno kolem.
Ze sebe samotné mam stale větší deprese, a to jsem si kdysi myslela, že to horší být nemuže. Očividně může.
Milionkrát jsem přemýšlela nad tím, co vlastně chci. Milionkrát jsem změnila názor- jestli zdravé hubnutí, nebo hladovění. Hladovění, které mě tak naplňuje. Jeden z nejkrásnějších pocitů je být prázdná, vyhladovělá, kdy si vlastně ani neuvědomujete, že máte hlad. Necítíte ho. Je vám skvěle. Ale vím, že by to takhle nešlo napořád. Ale potom zase to a ono a mám milion argumentů proč tak a proč onak a blah blah.
Co vím ale jistě je, že ted už neselžu. Tentokrát nesmím přestat. Nesmím to vdát.

Doufám, že Vy všechny se skvěle držíte. Nepochybuju o Vás.
X
 

off

9. march 2013 at 9:35 | erin
Bon jour, krasky
Omlouvam se, za svou neaktivitu..
Teď musím balit, zítra ráno odjíždím na ty hory. Nechce se mi tam. Snažím se na tom najít něci pozitivního, ale..
No, každopadně až se vrátím, bude zbývat 100 dní do prazdnin.. Snad za tu dobu něco zvladnu, když zamakám. Když opravdu zamakám. Jako nikdy. Je mi jedno, že budu padat vyčerpáním, ale chci pro to prostě udělat maximum.
Držte mi pak tedy palce, at mám dostatek motivace a 'rozumu' a nedělam žadne hlouposti.
Mějte se tu, až přijedu, ozvu se.
Doufam, že to nebude peklo.
Have a nice day, xx
- ještě nějake thinspo, fitspo, whatever-

 


still have a chance

5. march 2013 at 20:16 | erin
dneska jenom rychle, kratce- musím se učit na literaturu..

6:00 - chleb, banán
10:00 - banán
14:00 - chleb, muffin (-.-)
16:45 - jogurt, houska
18:00 - shake, pomeranč

pohyb:
50 squats
5,1 km běh


Where to go next